poniedziałek, 21 listopada 2016

Zobaczyć więcej...

Tak banalne zdanie, a dla nas sens życia...

Blog ten skierowany jest do rodzin, opiekunów i wszystkich osób mających kontakt z dzieckiem słabowidzącym.
Powstał z potrzeby serca oraz z chęci podzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą w tym zakresie. 
A skąd moje doświadczenie i wiedza?
Otóż, jestem mamą dziecka słabowidzącego i od kilku lat zmagam się z jego chorobą.
Natomiast moja wiedza pochodzi z rozmów ze specjalistami, z literatury oraz z setek godzin spędzonych w internecie, poszukując informacji na ten temat.

Głównym celem jest przekazanie praktycznych wskazówek dotyczących życia codziennego, pokazanie dostępnych pomocy optycznych ułatwiających funkcjonowanie dziecka oraz wskazanie możliwości otrzymania dofinansowania.

Czekam również na Wasze pytania, sugestie i tematy do omówienia.

Wszystko po to, aby nasze dzieci mogły zobaczyć więcej...

11 komentarzy:

  1. Czekamy na posty. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne wpisy gdyz sama jestem mama słabowidzącego dziecka ktore ma dopiero roczek i jestesmy na początku swojej drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wpis i czytanie mojego bloga.
      Oczywiście kolejne posty będą się stopniowo pojawialy...

      Usuń
  3. Moja córka ma 17 lat, za nami już długa droga, ale bardzo mnie cieszy kiedy wymiana informacji jest dobra, najlepiej rodzic od rodzica. ŻYCZĘ zapału. Zapraszam na www.magdalena.glema.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne wskazówki,czytam każdy wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie komentarze są dla mnie najlepszą motywacją do dalszej pracy!

      Usuń
  5. A może jakiś wpis dot rehabilitacji wzroku? Jakieś wskazowki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję.Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy.

      Usuń